Kalkun, Antalya

Anmeldelser af Fame Residence Lara & Spa

Kemeragzi Mevkii, Lara Antalya, Kalkun Resort
God
1 tilbud fra 1338 DKK Se værelser
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Fame Residence Lara & Spa
Se værelser —

Fame Residence Lara & Spa gæsteverificerede anmeldelser

Total 34 anmeldelser

avatar

Vi var her i juni. Generelt kunne vi godt lide hotellet, undtagen værelserne uden altan. Efter 3 dage blev vi dog tilbudt et værelse med altan, og vi flyttede.). Mange pools, mad overalt. Den eneste ulempe var alkoholen, som var ringere end på Sherwood Lara. Vi ville vende tilbage en anden gang.🙂

avatar

Tak for din anmeldelse!) Har du betalt ekstra for et andet værelse?

avatar

Nej, da jeg henvendte mig i receptionen, sagde de, at der skulle betales 50 tusind for værelset. Jeg gik hen til gæstrelationen, hvor der var meget venlige piger. Man siger, at I ryger, og det er meget ubehageligt, at værelset ikke har en altan. Hotellet var fuldt booket, så jeg måtte vente lidt. For øvrigt hjalp de 50 dollars ved indtjekningen ikke, der var simpelthen ikke ledige værelser.

Vis alle svar i en tråd (1)
avatar

Kan du fortælle mig, har du været der med dit barn? Hvordan er animationen for børn der?

avatar

Aftenanimationen var kedelig. Der var mini-disco, men alle sange blev endda spillet i den samme rækkefølge i en hel uge. Der var ingen shows for børn. Bare mini-disco og det hele. Om dagen var der heller intet. Kun børneklubben var åben.

Vis alle svar i en tråd (1)
Vis svar (2)
avatar

Når det kommer til mad, er det svagt 5*, selvom der er grillkylling ved poolen, pizza er tilgængelig, der er ingen laks til morgenmad, ingen friskpresset juice, kaffe er maskinlavet, der er næsten ingen børnebuffet, ingen dåsemad til børn, ingen skaldyr i 10 dage, ellers er alt godt. Vi besøgte i juni 2023. Daglige og aftenaktiviteter finder sted, og værelserne bliver gjort rent. For dem der rejser med positivitet, vil hotellet passe godt.

avatar

Vi havde en ferie i april. Vi nød det meget. Personalet var venligt og værelserne var rene. Forholdet til russiske turister var fremragende. Der var underholdning og levende musik. Menuen var også fantastisk.

avatar

Vi boede på Fame Residence Lara & SPA fra den 19. til den 26. april. Rejsearrangør - Intourist Vi ankom til hotellet kl. 11, og kl. 11:3 blev vi allerede indkvarteret på værelset. Jeg takker receptionens medarbejdere for deres effektivitet, venlighed og vilje til at yde al tænkelig hjælp. Hotellets område er ikke stort. Alt er grønt og farverigt. Altid rent. Der er tilstrækkeligt med liggestole på både stranden og ved poolen. Animationsholdet gør en indsats for at gøre opholdet varieret og interessant, de arbejder både om dagen og om aftenen. Se vedhæftede billede for information om maden. Tak til alle medarbejdere for en fantastisk tid!!!

avatar

Vi boede på dette hotel fra 25.11.23 til 4.12.23, fik tildelt en god Deluxe-værelse, værelset var virkelig smukt. Men i løbet af de fem dage blev der ikke gjort rent ordentligt en eneste gang (det kan ses på billederne), det viste sig, at hotellet lukkede før nytår (ingen advarede os om det, tak til annexet for det) og hotellet besluttede, at de ikke behøvede at forkæle os (der var mad, men lidt og ikke særlig velsmagende), og til sidst var der slet ingenting! Den opvarmede udendørs pool virkede ikke, selvom hvad er meningen så med den, når den er beregnet til vinterkonceptet, det er også uforståeligt! Den indendørs pool blev heller ikke ordentligt opvarmet, og dampbadet var kun lidt varmt! Vi betalte 17.000 for dette, og vi var vildt skuffede, det var meget bedre før. Området var smukt, alt blev vedligeholdt. Men intet fungerede udover hovedrestauranten, der var ikke engang et sted at få en snack, hvis man gik glip af frokosten! Heldigvis blev vi flyttet til et andet hotel tre dage før afrejse, men det krævede en kamp, for de forsøgte at presse os til at acceptere det dårlige hotel!

avatar

Dejligt solrigt hotel. Området, selv om det ikke er stort, er så velplejet! Personalet i receptionen er meget venlige og altid klar til at løse dine problemer. Vores værelse uden balkon passede ikke os - de flyttede os til en anden dag. Mehmet Bey og Mehtiban, høj hilsen til jer for behagelig og professionel kommunikation! I er dygtige, man har lyst til at komme til jer hver morgen! I restauranten, interessant nok, kommer chefkokkene flere gange for at spørge, om alt er i orden. Køkkenet tilfredsstiller enhver smag!!! Mange pools for dem, der nyder den slags ferie. Rengøringen af ​​værelserne er tilstrækkelig, hvis du gør opmærksom på det. Havet kan være udfordrende med børn - det bliver hurtigt dybt. Der er nok liggestole til alle. De søde katte får en til at smile og har lyst til at snakke. Jeg vil gerne vende tilbage her.

avatar

Vores venner har nu i 2 år konstant valgt dette hotel til deres ferie og rost det til skyerne hver gang, så vi blev nysgerrige og tænkte, at vi havde afsløret hemmeligheden: det er personalet. Og nu til alt i orden: vi ankom om morgenen omkring kl. 1, blev mødt med champagne, forskellige søde sager og musik, så ferien begyndte med en fantastisk stemning. Jeg vil især takke pigerne fra Guest Relation - Elif og Mehriban, samt Nedim og Selahattin for den venlige modtagelse i forbindelse med dette spørgsmål. Vi gik straks til morgenmad, og derefter fik vi vores værelse, alt varede cirka 4 minutter. Værelserne var renoverede, alt var nyt og frisk, vi kunne godt lide indretningen og stilen. Området er kompakt, men godt planlagt, der er alt, hvad man kan få brug for. Det er også meget behageligt, at der er opvarmet pool både udenfor og indenfor på hotellet. Managerne går rundt på området i løbet af dagen og holder alt under kontrol, noget vi ikke har set på andre hoteller, så stor ros til dem. Alt personalet er venligt og pligtopfyldende, alle forsøger at gøre alt, hvad de kan, for at gæsterne skal være tilfredse, vi har heller ikke set nogen form for diskrimination over for russere. Alt i alt var det en fantastisk ferie, og vi tror ikke, vi vil kunne gå til et andet hotel fremover. Kan stærkt anbefales!

avatar

Meget positivt er allerede sagt om dette hotel! Bare vil tilføje et par personlige indtryk... 1. Receptionen. Der er nogle fantastiske fyre der, NEDIM og MEHMET (billede vedlagt)!!! ALTID KLAR til at HJÆLPE, give råd!!! Kontakt dem! MANGE TAK!!! 2. ​​Gæstelederen MEHRIBAN. Hej, skønhed!!! Meget venlig, imødekommende og positiv pige. Altid tilgængelig. Løste alle små problemer hurtigt. TAK!!! 3. Barerne. MUSTAFA, MURAT, Emrullah, SIBEL, KAN - de er de bedste! Arbejder som bier, altid smilende. GODT GÅET! Det største plus ved dette hotel er dets personale! Selv rengøringspersonalet smiler og hilser. FREMRAGENDE!!!! Og ja, der er nogle i personalet, der tydeligvis ikke bemærker russiske gæster.... Jamen, pyt med det! Alt i alt - en vellykket ferie!!! Jeg er tilfreds med hotellet!!!

avatar

Sidste år boede mine forældre på dette hotel og var meget tilfredse, så i år besluttede vi også at prøve dette hotel, og vi fortryder det ikke. Hotellet blev renoveret i år, så alle kontakter er nye og hyggelige. Det ydre område, selvom småt, er godt planlagt, og der er alt, hvad man kunne få brug for. Hotellet ligger også 2 minutter fra lufthavnen, så det er nemt at komme til indkøbscenteret og byens centrum med bussen herfra. Især vil jeg gerne fremhæve hotellets personale, det er hotellets største plus. Vi blev modtaget af Nedim og Selahattin med champagne og forskellige søde sager, og også stor tak til Elif og Mehiban for den muntre og behagelige modtagelse ledsaget af musik. Takket være den behagelige modtagelse fra starten var vores humør i top, og hele ferien forløb lige så godt. Alle vores ønsker blev opfyldt, og det er meget rart at vide, at der er mennesker, man kan henvende sig til med ethvert spørgsmål. En gang Famé, Famé for altid.

avatar

Vi boede på dette hotel i april og jeg vil gerne dele mine gode indtryk. Hotellet ligger tæt på lufthavnen, området er kompakt, men hyggeligt, der er alt hvad man har brug for. Værelserne er smukke og rummelige, især badeværelset imponerede os. Jeg vil også gerne takke hotellets personale, især receptionen og gæsteservices afdelingen, alle gjorde deres bedste for at sikre, at vores ophold var fantastisk, alle vores ønsker og krav blev imødekommet, for hvilket vi er meget taknemmelige. Vi planlægger at vende tilbage til dette hotel til efteråret. En stor tak til Nedim og Mehmetsærskilt.

avatar

For første gang er vi på ferie på Fame Resindence Lara-hotellet, og ærligt talt blev vi behageligt overrasket. Ved indtjekningen blev vi mødt af Nedim og hans venner med champagne og lækkerier, og også Elif og Mehriban fra Gæsteservice spillede musik for os. Ærligt talt er vi aldrig blevet mødt sådan andre steder, og det var tydeligt, at vores ferie ville forløbe perfekt. Der var ingen problemer ved indtjekningen, der er Mehmet i receptionen, der taler russisk og forstår alt, og alt personalet er venligt. Værelset, vi fik tildelt, var blev renoveret, og vi kunne virkelig godt lide den nye stil. Maden er varieret og velsmagende, og på hele hotellets område kan du finde mad, så du bestemt ikke vil gå sulten. Vi anbefaler stærkt dette hotel.

avatar

Vi har været på dette hotel 3-4 gange allerede, og hver gang har vi været fuldt ud tilfredse, så denne gang besluttede vi også at komme herhen, og selvfølgelig ikke fortrudt. Efter renoveringen er alle værelser blevet meget smukkere og rummeligere, især kunne vi lide makeup-spejlet og badeværelset. Personalet er behageligt og imødekommende, alle medarbejdere - arbejder hele dagen for at rydde op, vaske. Det er så dejligt at komme tilbage til rene værelser. Jeg vil også gerne fremhæve at Elif og Mehriban fra gæsteservicen, samt Nazly, Asly, Nedim og Selahattin fra receptionen er meget høflige - det er altid behageligt at henvende sig til dem med en anmodning. De reagerer meget hurtigt på alle spørgsmål, hvilket glæder en person meget. Man kan sige én gang Fame, Fame for evigt. Vi vil komme igen og anbefale det til alle.

avatar

Hej. Jeg tog på ferie i april 223 e.Kr. Valgte Lara og Kundu distrikterne til ferie for 12 år siden, og nu vælger jeg hoteller der (pris/betingelser). Butikker, apoteker, busstoppesteder i nærheden. Det vil sige, mulighed for fri bevægelighed. Ikke langt til Perge (belejligt med taxa). Kaleici, Terra City med bus. Til arkæologisk museum er der cirka 3 km fra busstoppestedet eller med sporvogn. Düden-vandfaldet er ikke langt væk. Denne gang valgte jeg Fame Residence Lara. Vi ankom til hotellet omkring kl. 8 om morgenen. Vi blev indkvarteret med det samme. Værelset er på 7. sal med altan, lille, nyrenoveret, frisk, med udsigt til byen. Når altandøren er lukket, kan man ikke høre støj fra gaden. Men værelset er sammenhængende, ingen lydisolering, og man kan høre naboerne tydeligt. Det afhænger af, hvordan det går med naboerne). Der er tøfler, badekåber, minibar, elkedel, pengeskab, i brusebadet shampoo, balsam, gel, lotion. Masser af plads til tøj og tilstrækkeligt med stikkontakter. Stranden er fremragende, havet er koldt. Der er opvarmet pool. Wi-Fi på området er dårligt. Maden er varieret, tilstrækkelig, velsmagende og der er mange steder, hvor man kan overbevise sig om det. En stor hilsen til Mustafa (hovedkokken) her. Han er en professionel. Tak til alle de andre, som glædede os med forskellige lækkerier, for deres kulinariske evner og håndværk. Tjenere, bartendere, tak også til jer! Tjenesten fra tjenerne var fremragende. Osman Arici, en særlig tak til dig for altid at være i godt humør! Jeg vil gerne fremhæve arbejdet fra de ansatte, som opretholder orden på hotellet. Animationen er rolig. De unge, jeg talte med, var fantastiske. Lio og Goktug (skydning), Zubeyde og Hatice (dans), Serhat - jeg spillede ikke fodbold med ham, men han er dygtig, jeg tror, alle de sporty børn på hotellet elsker ham). Osman (fyren der udleverer håndklæder) - så venlig, smilende og sød. Jeg vil gerne fremhæve gæsterelationsafdelingen. Mehriban er et eksempel på en perfekt medarbejder i den stilling. Henvend jer til hende med alle spørgsmål. Gæsterne var primært fra Holland og Tyskland. Jeg så ingen problemer med nationaliteter eller forskelsbehandling baseret på nationalitet. Kendskab til fremmedsprog bliver værdsat, da det giver mulighed for at kommunikere med alle om forskellige emner. De stiller spørgsmål og er meget interesserede i Rusland. Generelt set, når det kommer til hotellet, er det som en åben, venlig, munter og hjertevarm person, som det er meget behageligt at lære at kende. Et fremragende hotel i sin kategori! Jeg ønsker holdet og hotellet succes og alt godt! Og jeg ønsker alle fred! Hvis der er mulighed for det, vil jeg helt sikkert vende tilbage.

avatar

Jeg kan ikke være objektiv med hensyn til vurderinger af servicen, fordi der er væggelus på hotellet!!! Det første værelse var på en meget støjende gade.. på den 3. dag bad jeg om at blive flyttet, de gav mig et værelse med udsigt til poolen.. den allerførste nat vågnede jeg op, blev bidt, kløede meget, den næste dag gentog det sig, jeg tænkte det var myggestik, men bidene var i en linje.. men jeg kunne ikke tro at der kunne være væggelus på et 5-stjernet hotel!!!! Men på den tredje nat, knuste jeg en i min søvn på sengelinnedet!!! Det var min næstsidste nat!! Jeg kaldte stuepigen, viste hende - hun blev ikke meget overrasket, sagde de ville tage sig af det.. i receptionen blev de meget bange, tilbød at skifte værelse og vaske mit tøj, gik hen til chefen og da de vendte tilbage beviste de mig begge at det var myggestik.. jeg besluttede mig for ikke at skifte værelse, fordi jeg læste at væggelus bider hvert 5-7 dag, så jeg tænkte at de allerede havde spist nok af alle.. jeg sov ikke den sidste nat.. jeg kom tilbage - kufferten med tøjet er stadig på altanen, jeg tager tøjet ud, vasker det, og derefter stryger jeg det med en varm strygejern.. for ikke at tage det med ind i lejligheden.. ferien er ødelagt!!

avatar

Hotellet er fremragende! Jeg ankom kl. 4 om morgenen, tog en taxa og kom straks til hotellet, hvilket var meget behageligt, de tjekkede mig ind med det samme. Ved udtjekningen forlængede de også tiden uden problemer 😊 Butikker, hvor man kan købe transportkort og SIM-kort, ligger tæt på hotellet, hvilket letter transporten. Jeg tog nemt bussen til Antalya uden nogen problemer)) Busnummeret er LC7 (du kan tage den til byens centrum og til Terre City Shoppingcenter). Personalet på hotellet taler godt adskillige sprog, herunder russisk. Pris-kvalitetsforholdet er helt i top!

avatar

Forfatteren af ​​anmeldelsen har ikke givet en uddybende beskrivelse af opholdet på hotellet. Jeg vil gerne dele mine indtryk af opholdet på hotellet mere detaljeret.

avatar

Hotellet lever fuldt ud op til rejsearrangørens information, vi blev hurtigt indkvarteret, selvom vi ankom tidligt (kl. 7 om morgenen), fik en fremragende, ren standardværelse på et roligt sted med sideudsigt til havet. Fedt designet renovering, pigerne vil især sætte pris på spejlene ㉌ Hotellet er familievenligt, 99,9% er ældre par og familier med børn. Der er stort set ingen unge mennesker. Masser af barer og restauranter, især lækker kaffe og te i kaffebaren. Behagelig atmosfære i alle barer. Vi vil gerne fremhæve det fremragende arbejde i hovedrestauranten - et stort udvalg, dagligt er der valg af fisk, kød, diætretter. Vi er meget overraskede over tidligere anmeldelser, hvor nogen mener, at udvalget ikke er tilstrækkeligt - for os, der er erfarne med restauranter fra mange køkkener verden over, er der meget at værdsætte på dette hotel: chef Mustafa glædede os med friske lækre retter med en fantastisk præsentation, meget venlig, åben for kommunikation med gæster og yderst kundevenlig. Barista Umutcan brygger en fantastisk latte i caféen, generelt har denne café den bedste kaffe på hele hotellet og en vidunderlig service. Fantastisk hotel!

avatar

Jeg var i oktober i år med min familie. Jeg vil kort beskrive det. Værelsesudvalget - alt er frisk, ingen tegn på stærk slid. Vi boede i et stort værelse, men med udsigt til vejen, endda motorvejen. Hvis du åbner vinduet, lyder støj fra gaden som i Moskva fra de konstant passerende biler. Vejen fra hotelværelset er højest 2 meter væk. Minibaren - 2 Pepsi, 2 Fanta, 2 vand. Men ingen øl, eller noget andet :)) Stranden - stor, bred, masser af liggestole. Men dette er det eneste hotel i området uden mole. De andre hoteller har alle det. Der er en volleyballbane, folk spiller hele tiden. Hotellets område er ikke særlig stort, en lige sti fra hotellet til havet. Til højre for vejen er der spisesteder, aktivitetsområder, til venstre er der pools. Hvis du har børn i barnevogne, er der ikke mange steder at gå. Poolen - der er mange, og liggestole, en pool er opvarmet. I de andre var vandet ikke særlig varmt, snarere koldt. Der er helt normale rutsjebaner, de kører efter tidsplanen. Mad og drikkevarer - her er det virkelig en stor minus. Ikke engang tæt på 5 stjerner. Det første hotel i mine to ture til Tyrkiet (kun 5-stjernede), hvor der ikke var bacon til morgenmad, men det er bare et eksempel. Alle retter til frokost og middag er en almindelig samling af noget fintskåret med nogle små stykker kød. Alt er stærkt krydret med en uforståelig sauce. Og daglige nudler, som de laver udenfor med en sammensætning af 3 komponenter. Forvent ikke kød her, i bedste fald vil det være stegt hakket kød eller kalkun. Men der er konstant 2 sorter oliven på menuen. Stegt fisk på samme måde hver dag. Det virker som om de købte det på en gang for et år og ikke ved, hvor de skal gøre af det. Der var dage, hvor jeg ikke forstod, hvad jeg overhovedet kunne tage fra de tilbudte retter, fordi min smagssansen ikke gav besked til hjernen om, hvad det var for mad. I dette tilfælde tog jeg den testede mulighed - salat med tomater og ris (nudler) alt. Frugter - æbler, pærer, druer, appelsiner, umodne meloner. Drikkevalg - øl, to slags lokal vin, rød og hvid :)) Også lokal rom, vodka, af hvilke de laver alle de såkaldte cocktails. Fremstillingen af cocktails er også i retning af "jeg sammensatte det ud fra hvad jeg havde". Alt i alt kan man højst give dette hotel 4 stjerner. Prisen/kvaliteten stemmer helt sikkert ikke overens med det hævdede.

avatar

Vi har været på ferie med min veninde på vores favorithotel for andet år i træk. Jeg vil gerne fremhæve personalets specielle forhold til gæsterne på hotellet. Vi blev modtaget med glæde, med et glas champagne og lækre lækum, og vi satte stor pris på, at de husker os. En særlig tak til Mehmet (Chef receptionisten) for hans humor og forståelse. Vi vil gerne udtrykke vores særlige tak til vores kære Mehriban (guest relations), som gjorde alt for, at vi følte os så komfortable som muligt. Vi har været på forskellige hoteller i Tyrkiet, men har aldrig oplevet en mere hjertelig behandling af gæsterne. Da vi checkede ind på værelset, ventede der os en behagelig overraskelse - vin og frugt. Det, som vi især lagde mærke til, var, at personalet på dette hotel næsten ikke har skiftet, hvilket siger meget. Vi følte os som hjemme og vil gerne vende tilbage igen. Maden er fantastisk, I vil absolut ikke gå sultne herfra. Aftenshowsene er i top, og den levende musik er bare super! Prøv en meget velsmagende tyrkisk kaffe, som de laver i lobbybaren. Om aftenen vil bartenderne lave en meget velsmagende special cocktail til jer. Underholdningen er fantastisk! Alle vil finde en interesse at beskæftige sig med. Vi giver hotellet 5 +++, vi vil gerne vende tilbage hertil igen. Med kærlighed til jer, Inna og Tatiana.

avatar

Vi var på ferie med min mand i oktober. Jeg vil begynde med de positive punkter, at hotellet ligger 2 minutter fra lufthavnen, samt tæt på indkøbscenteret (Mall, Terra City). Selve hotellet ser godt ud både udvendigt og indvendigt, og personalet i receptionen er venligt, selvom de ikke taler russisk, alt sammen fordi hotellet er rettet mod tyskere, jeg vil også skrive om dem. Vi indlogerede os på et fint værelse 3267, 3. sal, med udsigt til en travl vej, men vi bor i en storby, så støj var ikke et problem for os. Værelset var lille, men hyggeligt, vi fik et værelse uden altan, en såkaldt fransk altan, man kunne skifte til et værelse med en normal altan for 15€, men vi gjorde det ikke, da dette værelse var helt tilfredsstillende. Alle de sædvanlige toiletartikler, te- og kaffefaciliteter var til rådighed på værelset, samt badekåber, dog fik jeg indtryk af, at badekåber kun blev givet til tyskerne. Minibaren var også lidt sløj til et "5-stjernet" hotel, et par drikkevarer, vand og det var det. MAD!!! Dette var et stort minus for os. Og for mig endda en skuffelse. Jeg er en person, der ikke kan lide sødt, men kød, og i løbet af 11 dage så jeg ikke noget, udover kylling. Nogen skrev i en anmeldelse "Kylling under kylling under kyllingesovs" - præcis sådan. Maden var ensformig og smagte ikke af noget hver dag. Jeg prøvede altid at spise mælkegrøden - jeg tilføjede mere smør, sukker, alligevel smagte det virkelig dårligt, næsten ikke spiseligt! Selv på temaaftener som Fiskedag og Tyrkisk dag var maden den samme som på de normale dage?????. Det var virkelig mærkeligt at finde kogt fisk på Fiskedagen, eller stegt fars på Tyrkisk dag i stedet for kød, men krydret med en stærk og uforståelig krydderi, jeg spiste det ikke. Hvad angår alkoholholdige drikkevarer, var det også nedslående, vinen (rød og hvid), champagne var så så, øl var ok. Frugter: æbler, mandariner, blommer, pærer og melon (altid grøn og hård). Bordene var altid beskidte, personalet enten nåede ikke at rydde op eller var trætte. Hotellet var overfyldt, hovedsageligt med tyskere, jeg vil ikke sige noget dårligt, bare sige, at der var øjeblikke, hvor jeg ønskede at besøge dem, men der var alt for mange af dem. Stranden - det er nok den største plus ved vores ferie, indgangen var fremragende, vandet var varmt, og vejret var konstant 29-30 grader. Der var rigtig mange solsenge, med tanke på at der var mange mennesker, ingen mangel på solsenge selvom der ikke var nogen mole og strandlinjen ikke var særlig stor.

avatar

På efterårsferien besluttede vi at hvile, valget faldt på Fame Residence Lara & Spa Hotel 5*, valgt ud fra anmeldelser og anbefalinger. Nå, vi fløj med Tyrkiets, vi ankom hurtigt, ankom til hotellet omkring kl. 8 om morgenen. Første "glæde", folkemængden var stor, de sagde indtjekning kl. 12. Vi blev indkvarteret præcist kl. 12. Værelse 164, første sal med udgang til Delfinen og til airconditionenhederne, der lavede så meget larm, at det var forfærdeligt. Hvad kan man sige om hotellet, der var mange mennesker, primært tyskere. Russere udgjorde 3%. Men tyskerne på hotellet talte russisk, ukrainere. Dvs. dem der rejste derhen for 2-25 år siden. Jeg blev chokeret først :), par på stranden taler tysk, derefter russisk indbyrdes, derefter polsk med vennerne........ på den måde, men det generede mig ikke. Jeg endda blev venner med nogen, men ikke alle var så venlige! Befolkningen var primært 5+. Mange tyskere var der med familier, fra 1 til 15 personer (op til to, tre generationer på begge sider :)) Restauranten var skuffende, der er mad, men der er ikke noget. Alt er ikke særlig velsmagende, bare mos, pasta, ris. Kød primært i form af pølser, bøffer, fars. Der var tema-dage med asiatisk, fisk, tyrkisk, italiensk mad. Bare en ret blev tilføjet på gaden, og folkemængden skyndte sig hen til den. Resten ændrede sig ikke. Appelsinsaft til 2 euro om morgenen. Der var ingen tyrkisk kaffe om morgenen, overhovedet. Kun maskiner. For prisen på 416 tusind rubler for ferien, virkede det underligt. Kaffen på caféen på stranden var heller ikke velsmagende. Primært fastfood, alt var heller ikke særlig velsmagende. Frugter - blommer, meloner, æbler, pærer, appelsiner og mandariner. Havet var varmt, men det var i oktober, hvis man går ind midt på stranden med det samme, er der altid en regnbuefarvet film til højre, med både i nærheden. Solstole stod meget tæt sammen. Kattene var freche, de kunne roligt hoppe op på dine knæ, eller endda på solsengen. Ingen jagtede dem væk. Og også i receptionen lå de, hvor de havde lyst til. Om aftenen kunne man ikke få drinks i lobbyen. Tyskerne sad med benene strakt ud på stolene, og de var både sko og skoletøfler. Væmmeligt... Og der var mange af dem!!!! Vi spurgte tjeneren, om det var normalt, hun gik endda væk for at tage telefonen og brugte en oversætter fra tyrkisk. Man sagde, at det ikke var normalt, hun kunne heller ikke lide det, men hun kunne ikke gøre noget. Så vi konkluderede, at de ikke-velopdragne mennesker nyder deres ferie der. Uanset hvilken nationalitet de er! Hotellet har ingen område overhovedet. Kun en sti ned til havet, en anden hvis man går rundt om bakkerne, det er det. Der er også solsenge i 5 rækker på bakkerne. Hotellet er en skuffelse. Vi fløj også med Tyrkiets, flyet fra 8-3 blev først udskudt til 9, derefter til 1. Vi fløj kl. 1-3. Der var mange mennesker, de sad endda på gulvet. Åbenbart var der mange fly, der var forsinkede.

avatar

Vi vil gerne udtrykke vores store taknemmelighed til alt personalet på hotellet! Meget opmærksomme og hjælpsomme medarbejdere. Fremragende køkken, hvor vi sender en stor tak til køkkenchefen Mustafa! Vi vil gerne fremhæve indsatsen fra Aslı, Mihmet og Burak! I kaffe huset vil vi nævne Nazlı og Elif! Gulshan har gjort rent på vores værelse for andet år i træk, og det er meget rent. Tak! Det er vores femte gang her, og i dag rejser vi med en fantastisk stemning. Vi håber på at ses igen næste år. Vi kan ikke nævne alle, men bare nogle få. Nazim, Emrol, Ahmed, Ouz, Effie. Tak til jer alle!! Vi ses! En særlig tak til Durmuş!

avatar

Forfatteren af anmeldelsen gav ikke en detaljeret beskrivelse af deres ophold på hotellet. Jeg vil gerne dele mine indtryk mere detaljeret om mit ophold på hotellet.

avatar

Vi har været på ferie med min veninde på vores allerede elskede hotel i andet år. Jeg vil gerne fremhæve personalets særlige forhold til gæsterne på hotellet. De modtog os med glæde, et glas champagne og lækre lokum, vi var meget glade for at blive husket. En speciel tak til Mehmet (receptionschef) for hans humor og forståelse. Vi vil også gerne udtrykke vores særlige tak til vores kære Mehr

avatar

Fantastisk ferie på et godt hotel. Tre voksne + et 5-årigt barn. Ved indtjekning fik vi et værelse på 1. sal, hvilket faktisk svarer til 2. sal, da receptionen og restauranten var under os. Billede af udsigten fra værelset er vedhæftet. Værelset var nyrenoveret, alt var rent og smukt. Der var en dobbeltseng, en enkeltseng og en sovesofa. Der er næsten ingen lydisolering. Kl. 7 om morgenen begyndte stolene at skrabe, da restauranten åbnede, og det var min morgenalarm. Heldigvis var det ligegyldigt for mine familiemedlemmer, de var ligeglade og kunne sove igennem alt. Internettet var ustabil, det virkede nogle gange og hang andre gange. Området var velplejet. Der var mange katte, og da vores datter ikke kunne modstå dem, gik hun selvfølgelig hen for at kæle med dem og kom tilbage med et kradsemærke. Så det er bedst ikke at rode med dem. Temperaturen om dagen var mellem 4-45 grader, om natten var der 35 grader. Det var meget varmt. Der var vand på flasker og kølige drikkevarer (alkoholiske og alkoholfrie) samt mad spredt over hele hotellet. Det var meget svært at give barnet ordentlig mad, når der var pommes frites på hvert gadehjørne. For de voksne var maden generelt varieret, hvis man ikke spiste det samme hele tiden og prøvede noget nyt. Hver aften var der forskellige tematiske middage (tyrkisk, italiensk, fiske- osv.). De sidste tre dage spiste vi frokost udenfor for ikke at skulle skifte tøj. Der var fladbrød (med ost, med kartofler, med spinat), fyldte kartofler med forskellige fyld, grillede grøntsager, frugt, lækre belgiske vafler osv. Der var lækker iskold kaffe i kaffehuset. Der var rigtig mange feriegæster. Kl. 9 om morgenen var det allerede svært at finde en ledig liggestol. Der var ikke påtrængende underholdning. Dem der ønskede at deltage, kunne gøre det. Vores datter ville ikke i børneklubben, hun foretrak at lære at svømme (og hun lærte det, hurra!). Om aftenen gik hun til mini-disko. Efter mini-disken var der hver aften shows eller en fælles diskotek. De vandrutsjebaner var ikke særlig ekstreme, men stadig sjove for børn over 7 år. Vi turde ikke lade vores 5-årige datter prøve dem, selvom vi så andre børn flyve ned ad dem med flydeærmer. Der manglede rutsjebaner til børn mellem 2 og 7 år. Stranden savnede virkelig en badebro. Om aftenen, især når bølgerne steg, blev det ret fyldt. Alt i alt fik vi, hvad vi forventede af hotellet. Vi blev ikke skuffede. Vi havde en behagelig ferie!

avatar

I en anmeldelse læste jeg sætningen fra en turist: "Det her er ikke Adalya", den er blevet husket af mig, og mens jeg var på ferie i år gentog vi den flere gange. Lad os tage det hele i rækkefølge. Flyvningen med Turkish Airlines, alt var som planlagt, alt som sædvanligt. Forsinkelse af natflyvning, skylden ligger hos dronerne. Vi ankom til hotellet omkring kl. 11. Værelser med franske altaner blev tilbudt straks. Efter lidt forhandling blev vi midlertidigt indkvarteret i en suite, og efter to dage fik vi tildelt to værelser på tredje sal med havudsigt. Mange tak til Mehmet for dette. Vi havde en sen udtjekning, nogen skrev, at hotellet ikke tilbyder sen udtjekning. Det er der, ligesom på andre hoteller, det koster 15 euro i timen, og værelset kan forlænges indtil kl. 18. Hotellets område strækker sig ud mod havet. Alt er meget kompakt. På vej mod havet er der på den ene side swimmingpools og på den anden side barer. Jeg vil straks sige, at alle pools har en dybde på 1,4 m, og poolen med vandrutsjebaner har en dybde på 1,2 m. Der er en lille pool til børn på området (den er lille og der er kun en). Værelserne er friske og lyse. Det er tydeligt, at der er blevet renoveret. På badeværelset er der bruseartikler som gel og shampoo. Der var tandbørster, barberingsartikler og badekåber til børnene på værelset. Måske fik vi dem ikke (( Vi er vant til, at gelen er i en dispenser, man kan tage så meget man vil. Her var det ikke tilfældet, vi fik udleveret tre små flasker ved indtjekning, og det var det. Jeg var chokeret. Håndklæderne bliver skiftet dagligt ifølge anmeldelser, her tror jeg, at de har glemt os. Hvis de skiftede dem én gang i løbet af hele opholdet, ville det være fantastisk. Stranden. Området ved havet er enormt, der er mange solsenge, men størstedelen af dem er i solen. Da temperaturen var langt over 30 grader i august, forsøgte alle at tage solsengene i skyggen. Vi gik derned kl. 8 om morgenen. Og vi var langt fra de første. Ved poolen var det også næsten fuldt på det tidspunkt. Håndklæderne blev lagt frem, selvom der ikke var gæster før frokost. Personalet påvirker det ikke på nogen måde. Dårligt. Maden. Det er et helt kapitel for sig selv. Dem, der skriver, at alt er fantastisk og at der er overdådighed, skal man ikke tro på!!!. Første gang vi kom fra Tyrkiet, havde vi tabt os. Jeg behøver ikke overdådighed af mad - det vigtigste er et stykke kød, helst stegt helt, ligegyldigt hvilket. Hverken kylling eller oksekød var at finde på dette hotel i løbet af de 9 dage. En dag (fisk aften) serverede de stegt tun, en dag var der kalkunskewers. Der var også en italiensk aften (masser af pizza og pasta i alle varianter), en tyrkisk aften med masser af søde sager. De resterende dage var der masser af kylling stuvet med forskellige grøntsager og saucer. Stegt fisk var ikke særlig god, der var også kyllingelår eller, i Rusland, kaldes det en soppesupplement. De formåede at stege det på grillen, ikke særlig behageligt at gnave på ben mens man er på ferie. Når man træder ind i restauranten, første indtryk - overdådighed, men når man går rundt med sin tallerken, indser man, at der ikke er meget at vælge imellem. Det første hotel, hvor vi fik madforgiftning, og jeg ved hvordan det skete. Det var ikke mavevirus, det var helt klart ikke frisk mad. Sidste dag, før afrejse, overgik frokosten sig selv. Til frokost var der 3 slags kartofler i forskellige varianter, 3 slags pasta, stegt fisk og stuvet kylling. Det var ganske enkelt katastrofalt!! Det eneste, jeg er taknemmelig for, er nuggets, der var altid til vores barnebarn, og vores barn og alle børn spiste dem med glæde. Vi drak ikke alkohol, men hver dag når vi gik forbi barerne, kunne vi dufte lugten af billig øl. Tjenerne, de var ikke noget særligt. Når de unge hørte russisk tale, undgik de os bare. Serveringen gik først til tyskerne, hvis vi ikke selv bragte drikkevarer, kunne de muligvis komme hen til os. Opvasken blev ikke fjernet i løbet af hele måltidet. Jeg har ingen problemer med drikkepenge, men der var ingen at give dem til og intet at give dem for. Internettet på hotellet var elendigt, det fungerede slet ikke. Ærligt talt, da vi valgte hotel, var valget enten dette hotel eller Delfin - prisen var omtrent den samme. Når man køber en tur for en betydelig sum penge (ca. 28 tusind for to), vil man gerne forkæle sig selv med noget lækkert på ferien. På dette hotel fik vi meget sol og det fantastiske hav for disse penge. Og det er ikke så lidt. Jeg mener, at de positive anmeldelser er bestilt, eller folk, der ikke har haft rigtige oplevelser på gode hoteller. Jeg vil bestemt ikke anbefale dette hotel til mine venner. Jeg synes, at både hotellets rating og pris er meget overdrevne. Det her er en budgethotel. Hvis der er spørgsmål, svarer jeg gerne.

avatar

God dag! Vi købte en tur til hotellet gennem Pegas og fløj med tyrkiske flyselskaber. Som altid var der forsinkelser med afgange på charterflyene. Der var en times forsinkelse fra Vnukovo og seks timer fra Antalya. Flyene var enorme og der var ingen ledige pladser. Der blev serveret mad ombord og der var mulighed for at vælge alkohol, men der var ingen skærme med film til rådighed. Du kan ikke checke ind online til flyet, så du får dine pladser i lufthavnen. I Antalya blev vi mødt af repræsentanter fra Pegas, men de fulgte os ikke til hotellet. Vi var på hotellet indenfor 2 minutter og nåede morgenmaden. Derefter fik vi straks vores værelse. Lidt om personalet - vi havde held med, at manageren Mehmet registrerede os og lyttede forstående til, hvilket værelse vi ønskede - ikke på en høj etage, med balkon og udsigt til poolen og havet og på enden af gangen. Vi fik det, vi ønskede! Jeg ved ikke, hvornår hotellet blev renoveret, men alt så pænt ud. Hotellets område er ikke stort, men tilstrækkeligt kompakt med masser af grønt og blomster. Et stort plus ved hotellet er poolene og tilstrækkeligt med solsenge. Der er også masser af plads ved havet til at solbade, enten i skyggen eller i solen. Det overraskede mig dog, at hotellet ikke havde deres egen mole ud i havet, da nogle kan lide at dykke, og for nogle er det det perfekte sted til solnedgangsfotos. Mad på hotellet er god, der er en café på området, hvor du kan spise ved poolen eller ved havet i løbet af dagen - det fungerer fremragende! Det eneste ikke så lækre, jeg kan nævne, er den hjemmelavede ayran. Alkoholen er lokal og vi prøvede kun Tuborg-øl og champagne. I hovedrestauranten er der et nyt tema hver aften, men uden de store finesser. Om aftenen, som på alle hoteller, er der børneunderholdning og derefter voksenunderholdning. En stor fordel ved hotellerne i Lara er selvfølgelig at gå uden for området efter solnedgang. Du kan gå til højre eller venstre. Der er to Migros-supermarkeder, mange apoteker og selvfølgelig en masse ting og sager, legetøj, slik, tasker og kufferter til himmelhøje priser! Du kan selvfølgelig tage bussen til indkøbscentre i Antalya, men det tager lang tid, busserne er altid overfyldte og kører efter tidsplanen, og du kan kun betale med AntalyaKart! Vi brugte hotellets taxa to gange, det er ikke billigt, men det er bekvemt og kan arrangeres på det tidspunkt, der passer dig. Til MarkAntalya indkøbscenter koster det 5 dollars, til Dipo indkøbscenter 45 dollars, tur-retur og uden tidsbegrænsning. Shopping i Tyrkiet er dyrt i øjeblikket, men hvis man sammenligner med priserne i Moskva, så kan det være værd at købe varer, der er forsvundet fra Rusland (vi var meget tilfredse med sneakers fra Nike Outlet - nyeste kollektioner og gode priser, Mavi jeans af fremragende kvalitet). Og selvfølgelig bringer vi altid medicin fra Istanbul eller Antalya - antivirale midler, smertestillende, vitaminer. Det er virkelig svært at planlægge en tur til havet i øjeblikket, priserne er slet ikke humane. Men hvis du leder efter et ordentligt femstjernet hotel i Lara, så vil jeg anbefale dette hotel! Fra juli vil vejret naturligvis blive meget varmt, priserne vil blive uforudsigelige, men der venter stadig en dejlig messing-sæson forude!

avatar

Planlagde en tur til et andet hotel, men det blev aflyst. Så Pegas tilbød en tur med rabat til dette hotel, så vi endte på Fame og fortrød ikke vores valg. Beliggenhed****Hotellet ligger 2 minutters kørsel fra lufthavnen i området Lara. Langs hotelrækken er der mange butikker - en endeløs basar. Priserne er astronomiske! Fra hotellet kan man tage bus 511 til Dİppo og bus 7 til Terra City - betaling kun med Antalya-kort (kan købes i en automat, hvis man går til venstre fra hotellet i cirka 5 minutter). Hotel****Ved indgangen mødes man af en kaskade af springvand. Rummelig lobby med panoramaelevatorer, hvor man bliver budt velkommen med champagne og søde sager. I lobbyen er der som altid barer og butikker. I kælderetagen er der hamam, sauna, fitnesscenter og indendørs pool. Der er omklædningsrum til dem med tidlig ankomst eller sen afgang - med brusere og opbevaringsbokse med kodelås, hvilket er meget praktisk. Indcheckning og værelser***Vi ankom klokken 6 om morgenen, fik straks armbånd på og blev sendt til restauranten. Senere blev vi tilbudt at gå til lobbybaren og slappe af på sofaerne. Vi vidste godt, at vi skulle vente indtil kl. 14, men besluttede at gå hen omkring kl. 11, hvor vi fik tilbudt valget mellem 2 værelser. Værelserne vender enten ud mod vejen med fransk altan eller mod Dolphin Palace (men nedenfor er der masser af støjende airconditioner og grill). Derfor henvendte vi os til receptionen efter 2 dage, og som lovet blev vores værelse skiftet. Værelser****Værelserne er små, men møblerne er fine og rummeligt badeværelse med intakt indretning. (Der er shampoo, balsam, showergel, body lotion, svampe, tandbørstesæt, barberingssæt - alt er inkluderet). Det er overraskende, at der ikke er en forstørrelsesspejl på badeværelset. De standardværelser har mere plads og flere skabe. I Fame er der mindre plads på grund af en sofa. Aircondition virker fremragende! Minibaren har sodavand med og uden gas, cola, juice og mælk, en af hver per person. Området*****er lille og strækker sig mod havet. Smukt planlagte kaskadeformede pools og afslapningsområder samt caféer skaber et stort område. Der er et vandland med 5 rutsjebaner, et børnebassin under en markise og en børneklub. Om vinteren er der også en opvarmet udendørs pool. Strand****Strandlinjen er ret bred. Liggestole under faste tagkonstruktioner. Hvis man vil være tættere på havet, kan man bede om det. Stranden består af sand. Ved indgangen til havet er der lidt småsten, sand og skaller - bogstaveligt talt tre meter fra sandet. Indgangen er lidt stejl. Mad****Serveres døgnet rundt. Alkohol er gratis fra kl. 13 til 15. Der er ekstra drikkevarer, der skal betales for. Det var overraskende, at Martini kun kunne fås mod betaling! Café og bar***I lobbyen (live musik med klaver fra kl. 18 til 2) på kælderetagen ved poolen er der grill og drikkevarer (fra kl. 12 til 16), langs poolsiden på to steder før stranden og på selve stranden samt en café. Maden er rigtig god! Der er en sal 16+ og en børneklub. Det eneste, som var lidt overraskende, var en dag med så mange forskellige fiskeprodukter og retter? Man har lyst til at prøve det hele, men det er fysisk umuligt. Gæsteservice****Den charmerende Mekhriban - som taler russisk - vil hjælpe dig med at løse dine problemer.

avatar

Vi har været på dette hotel siden 2016 og jeg må præcisere, at hotellet bliver bedre og bedre hvert år. Især i år, efter renoveringen, er hotellet endnu mere behageligt; desværre er nogle af de gamle medarbejdere gået, selvom nogle af de gamle medarbejdere stadig er der: for eksempel Nedim og Mehmed fra receptionen; Elif og Mehiban fra Gæste Relations. Takket være dem var vores ferie perfekt, og alle vores ønsker blev opfyldt. Maden er lækker, især pizza og gözleme, som de laver udendørs. Der er masser af aktiviteter i løbet af dagen, samt diskotek om natten. Vi vil helt sikkert vende tilbage til efteråret og anbefaler det til alle.

avatar

Vi var meget tilfredse med vores familieferie. Vi var der i begyndelsen af maj. Vejret var solrigt og stemningen var dejlig. Vi blev mødt af Nedim og hans kolleger med champagne og søde sager. Selvom vi ankom tidligt, fik vi vores værelse næsten med det samme, hvilket vi især takker Mehmet fra receptionen for. Jeg vil også gerne fremhæve, at hvis der opstår spørgsmål, kan I henvende jer til Guest Relations-afdelingen, de vil fortælle, forklare og vise jer alt, ligesom de gjorde for os. Hotellet er utroligt smukt, rent og hyggeligt. Derudover blev værelset rengjort hver dag af personalet, og håndklæder blev skiftet. Det er meget behageligt, at alt er til turisternes komfort. Maden er velsmagende. Personalet er høfligt, venligt og hjælpsomt. Vi anbefaler alle at besøge dette sted, der vil være mange gode minder, ligesom for vores familie. Vi vil helt sikkert komme tilbage, vi nød alt. Tak så meget! 🌟

avatar

Så er vores ferie slut, sammen med vores ophold på dette fantastiske hotel. Inden vi købte turen, kiggede min mand og jeg på en hel del hoteller, men der var altid en "men", indtil vi endelig hørte om Fame Residence Lara. Vi købte turen herhen og fortrød det aldrig. Vi var straks tiltrukket af den meget bekvemme beliggenhed tæt på lufthavnen, vi var ved hotellet på under 2 minutter, og på stranden kunne vi se flyene lette og lande, men samtidig kunne vi ikke høre nogen støj fra flyene. Vi ankom til hotellet omkring kl. 9:30, vi fik straks armbånd på, blev tilbudt en velkomstdrink og blev sendt til morgenmad. I receptionen var der en venlig mand ved navn Mehmet med en hestehale, vi viste det ledsagende brev fra Tophotels og fortalte også, at min mand havde fødselsdag om nogle dage, og bad om et værelse med havudsigt. Efter morgenmaden gik vi lidt rundt på området, og selvom indtjekningen officielt var kl. 14, fik vi værelset kl. 12. Vores værelse var på den øverste 8. etage, med en fantastisk havudsigt fra altanen, over vores hotels område (på poolene) samt til det nabo hotel. Værelset var meget behageligt, herunder badeværelset. Minibaren og badeartikler blev genopfyldt dagligt, og håndklæder blev også skiftet dagligt. Især brusekabinen faldt i vores smag, hvor vandet afløb perfekt, og vandtrykket og -temperaturen var stabile, uden den karakteristiske lugt af desinficerede havvand, som ofte findes på andre hoteller. Hotellets område var af mellemstor størrelse, men alt var meget velgennemtænkt, det var meget behageligt at opholde sig og gå rundt der. Der var mange pools, herunder med jacuzzi, separate børnepools og vandrutsjebaner, men denne gang var poolene ikke så interessante for os, da der var en virkelig god strand og hav her, hvor vi tilbragte det meste af tiden. Stranden var stor, med tilstrækkeligt antal liggestole, der var altid ledige pladser. De fleste liggestole var under parasoller, men dem, der gerne ville solbade mere, valgte liggestole uden parasoller eller flyttede dem tættere på vandet. Selve stranden var meget ren og sandet. Underholdningen var varieret om dagen og om aftenen, om aftenen var der shows kl. 21:30, hver dag noget forskelligt, først var der børneshow. Om dagen var vi hovedsageligt ved havet og deltog ikke i underholdningen. Vi deltog kun én gang i skydekonkurrencer med riffel (en hilsen og tak til animator Sergey), det var meget sjovt og underholdende. Jeg kunne skrive en hel lang historie om maden, og det er medtaget, at vi ikke gik på à la carte-restauranterne. Det var simpelthen umuligt at være sultne på dette hotel: Udover hovedrestauranten med separate sale (hver med sit eget design) var der også flere caféer og barer, hvor man kunne spise godt og rigeligt. Meget stort udvalg af retter: Kylling, kalkun, oksekød, der var endda lam, fisk, herunder rød fisk, snacks, salater, søde sager, frugt også i et stort udvalg. På de 9 dage ophold vi ikke formåede at smage det hele. Tjenere bragte drikkevarer til bordene efter bestilling, ret hurtigt, selvom man selvfølgelig selv kunne gå ind i restauranten og tage, hvad man ønskede. Maden var altid frisk, vi selv så, hvordan fødevarerne på buffeten blev fjernet, når måltidet var forbi. Til min mands fødselsdag reserverede vi gennem Guest Relations hos en meget sød og venlig pige ved navn Mehrivan, som også talte russisk, et bord til middag i en af salene i hovedrestauranten. Vi blev mødt af et smukt dækket og dekoreret bord, forberedte drinks, og til sidst gratulationer fra restaurantens personale samt en kage. Udover dette pyntede de vores værelse med blomster, hvilket var meget uventet og behageligt. Man kunne altid henvende sig til Mehrivan og receptionspersonalet med alle spørgsmål eller anmodninger, alle spørgsmål blev løst med det samme. Til dem, der skal til hotellet, send en hilsen fra Nadezhda og Bogdan. Der er internet, det fanger meget godt i værelserne, et forskelligt niveau af dækning i selve hotellet og på området, det afhænger af placeringen af routere, men det interesserede os ikke så meget, da vi kom for at slappe af og bade, ikke sidde med telefoner. Men uanset hvad, der er forbindelse, mere end rigeligt. Jeg vil gerne fremhæve turoperatøren Intourist. Som serviceudbyder viste Intourist sig at være helt fantastiske, startende fra modtagelsen i lufthavnen og de behagelige busser med medium kapacitet (hvilket er meget praktisk, når man ikke venter på 4-5 personer). Også en stor tak til hotelguiden Ali Sultan - på det individuelle informationsmøde dagen efter gav han al den nødvendige information om hotellet og turen, han pålagde ingen udflugter, blot afklarede vores præferencer og orienterede os om interessante muligheder for os. Han var altid tilgængelig på Whatsapp, informerede os rettidigt om tidspunktet for afhentning til udflugter fra hotellet. Når en af deres udflugter blev aflyst (gruppen blev ikke dannet), informerede han os straks, og pengene blev returneret i fuldt omfang. Meget korrekt og høflig guide, der taler og skriver perfekt russisk. Traditionelt pakkede vi masser af orientalske sødigheder til hjemturen, som vi købte i butikken "Vkusnyashka", der ligger på venstre side overfor hotellet, ved siden af Grand Park Lara-hotellet. Butiksejeren Ali ville vejlede os om, hvad der var bedst at tage hensyn til smag og ønsker, samt lad os smage det hele, han gav også gaver fra hylderne med os, vi anbefaler stærkt at besøge ham. Jeg kunne blive ved med at skrive meget længere, fordi jeg virkelig nød alt denne gang. En af mine bedste ferier nogensinde. Hvis du har spørgsmål om hotellet, er jeg klar til at svare.

avatar

Hotellet ligger tæt på lufthavnen og centrum af byen. Det er nemt at komme til de ønskede steder uden problemer. Selve hotellets område er kompakt, men hyggeligt, og alt er rent. Værelset er smukt, især nød vi badeværelset. Rengøring blev udført hver dag, og håndklæder blev skiftet. På det udvendige område er der forskellige snacksteder, hvor maden er lækker, så vi behøvede aldrig at gå ud til frokost. Personalet er høfligt og imødekommende. Jeg vil især gerne fremhæve Nedim for den oprigtige modtagelse, samt Elif og Mehr

avatar

Vi havde en fantastisk ferie på Fame Residence Lara hotel og vil gerne dele vores indtryk. Vi var der i begyndelsen af april og var blandt de første gæster efter renoveringen. Vores værelser var behageligt overraskende, da det var vores første ophold på hotellet, og vi havde kun set billeder af de gamle værelser. Vi var de første gæster på vores værelse, hvilket var meget behageligt. Værelset var kompakt, men stilfuldt og smagfuldt indrettet, især badeværelset imponerede os, da alle værelser nu har brusekabiner, hvilket også var dejligt. Der var også lidt renovering på hotellets ydre område, f.eks. en gade med snacks og en vaffelbar, som vi virkelig nød. Der er mange pools på området: en opvarmet indendørs pool og en stor udendørs pool, som også var opvarmet. Vi nød også vandrutsjebanerne, vores barn tilbragte det meste af tiden der. Der er forskellige aktiviteter i løbet af dagen, som i alle andre hoteller, alt er tilstrækkeligt. Personalet er venligt og ansvarsbevidst, der er ingen diskrimination mellem nationaliteter, som man kan opleve på mange hoteller. Jeg vil især fremhæve Mehriban og Elif fra gæsteservice, som hjalp med at løse eventuelle problemer og spørgsmål, takket være dem forløb vores ferie perfekt. Jeg vil også gerne nævne Nedim, som mødte os ved transporten og bød os velkommen med champagne. Vi planlægger at vende tilbage til dette hotel igen!

avatar

Vi prøver altid at tage på ferie til Tyrkiet, normalt om foråret (marts-april), faktisk forlader vinteren og går ind i en blomstrende forår, og/eller om efteråret (oktober-november), forlængelse af sommeren. Det er ikke nogen hemmelighed, at hver person først og fremmest forsøger at vælge et hotel i overensstemmelse med deres økonomiske formåen og budget. Men der er noget, der specielt tiltaler dig på et bestemt sted, hvor du føler dig godt tilpas og velkommen. For os er dette vidunderlige sted blevet det fantastiske hotel "Fame Residence Lara & Spa", 5*. I år tog vi vores tredje tur til dette hotel, hvor vi havde en god hvil (fra 9. til 22. april) og vi vil gerne takke ledelsen og alle hotellets medarbejdere for gæstfriheden og de komfortable forhold for en fantastisk ferie - teşekkür ederim. Så længe vi har muligheden, har vi ikke tænkt os at skifte dette, allerede faste, feriested i Tyrkiet. Derfor vil vi gerne dele vores friske indtryk og nogle øjeblikke fra vores ophold på dette hotel i april 2023. Men før vi skriver denne anmeldelse og vurderer hotellet "Fame Residence Lara & Spa", studerede vi omhyggeligt tidligere anmeldelser fra 2022-2023. Jeg vil ikke kommentere dem detaljeret, men jeg vil dele min mening om nogle af dem, og lad hver person drage deres egen konklusion. Jeg vil gerne understrege, at vi også har været på ferie på andre femstjernede hoteller i Lara-Kundu-området, så vi har noget at sammenligne med. Men alt i orden: 1. Receptionen. Receptionsmedarbejderne udfører et meget ansvarligt arbejde - de modtager dig, hjælper dig med at løse mange spørgsmål under dit ophold og siger farvel til dig efter endt ferie. Deres arbejde skaber straks et indtryk af hotellet. Arbejdet med receptionens ledere på dette hotel fortjener alle roser. Jeg vil især gerne fremhæve Mehmet, Nazli, Asli, Medin - professionelle i deres arbejde, der er i stand til at finde en tilgang til enhver gæst på hotellet, som behersker flere fremmedsprog (i den nødvendige grad for at udføre deres opgaver), herunder russisk, altid med passende opmærksomhed på dine anmodninger. I deres kommunikation med dig føler du stor respekt, en ægte vilje til at hjælpe dig og imødekomme alle dine anmodninger og besvare alle dine spørgsmål, der nogle gange ikke kun vedrører hotellets aktiviteter. Denne gang ankom vi til hotellet om aftenen, det tog 1 minut at udfylde en formular, og i mellemtiden fandt receptionens manager et værelse til os i overensstemmelse med vores ønsker (en del af vores ønsker blev allerede sendt til hotellet af vores rejsearrangør på forhånd). Med antallet af mennesker, der gik til middag i restauranten, kunne vi mærke, at der var ganske mange gæster på hotellet. Imidlertid tog det manageren cirka 1 minut mere at finde og give os et passende værelse efter aftale med os. Receptionens medarbejder Burak tog hurtigt vores tasker, derefter elevatoren, og så var vi allerede på værelset. Burak gennemgik værelset og badeværelset med os, svarede på vores spørgsmål, ønskede os en god ferie, og vi skyndte os til middag. Receptionens medarbejdere, accepter vores hjertelige tak for modtagelsen. Fra det første øjeblik vi talte med jer, var det klart, at vores ophold her vil være på et meget højt niveau. Hvad angår elevatorerne - der er tilstrækkeligt antal elevatorer på hotellet, og vi bemærkede ingen problemer med deres funktion eller køer til elevatorerne. 2. Værelset Der blev med succes renoveret på hotellet (så vidt vi ved, i lavsæsonen 2022-2023), som også berørte de boligarealer, såvel som bygningens ydre og indre, samt hotellets område. Der er kommet moderne designelementer og ny udstyr. Vi blev indkvarteret på et renoveret Standard de Lue-værelse med en dobbeltseng på tredje sal, med en balkon, med udsigt mod havet, poolene og haven, med en sideudsigt til nabohotellet "Concorde". På balkonen var der et lille bord, to stole, og en tørresnor til tøj på væggen. Især om aftenen giver balkonen en smuk udsigt over de oplyste pools og haven. Værelset er kompakt, hyggeligt, smagfuldt og stilfuldt indrettet; den moderne møbler passer godt ind i interiøret (med tilstrækkeligt med skuffeplads), separate steder til makeup og kufferter. Badeværelset med brusekabine var meget behageligt: der er installeret nyt moderne sanitetsudstyr med en bruser af typen "tropisk bruser". Vi oplevede ingen problemer med lydisolering - der boede en familie med børn ved siden af vores værelse, men vi hørte dem ikke, tv'erne var indstillet til en bestemt lydstyrke, der kun kunne sænkes, men ikke skrues op, om aftenen med åben balkon kunne vi høre rolig musik fra diskoteker, der lå langt væk fra hotelbygningen (jeg vil straks bemærke, at vi boede i april, ikke midt i turistsæsonen). Værelset og badeværelset blev rengjort, og håndklæder blev skiftet dagligt. Det var altid de meget venlige, høflige og arbejdsomme Zuleyha og Gestirnesir, der tog sig af dette i vores værelse. Vi har ingen klager, kun tak fra os for deres hjertevarme arbejde. Hotellet har omhyggeligt holdt rent. Nu er der indeni værelset, ved indgangen, to knapper, der sender information til en skærm (i gangen ved indgangen til værelset). På grund af dette nyhed kan du selv vælge (anbefale) et passende tidspunkt til rengøring af værelset, eller bede om "Ikke forstyrre". Du behøver ikke længere at hænge informative skilte på dørhåndtaget på ydersiden, som ofte faldt ned på gulvet i gangen. 3. Maden Lækker, varieret og sund mad er en af de vigtigste attraktioner på et hotel. Og chefkok Mustafa og hans hold klarer denne opgave med succes - et stort udvalg af lækre retter med en fantastisk præsentation, altid kvalitetsprodukter (grøntsager, frugter, salater osv.), renlighed på restauranter og caféer, arbejdet fra kokke, tjenere, barpersonale og andre medarbejdere berettiger stor respekt og taknemmelighed. Jeg vil ikke nævne alle fordelene ved hotellets mad, men jeg vil dog fremhæve nogle punkter, som jeg mener er vigtige og interessante. Morgenmad - "buffet": officielt fortsætter i hovedsageligt restauranten indtil kl. 11 om morgenen (normalt på andre tyrkiske hoteller - indtil kl. 1), hvilket er meget praktisk for dem, der kan lide at sove lidt længere om morgenen, for de unge og trætte gæster, der ankom sent om aftenen; stort udvalg af yoghurter, usædvanlige syltetøj, tyrkiske søde sager og desserter, oste og pølser, til dem der elsker honning - naturlig honning i bikagler, frugter osv. Frokost: Vi gik ikke til frokost i hovedrestauranten, da den begyndte halvanden time efter morgenmaden - det var allerede for meget for os. Imidlertid brugte vi snacksteder og barer til at spise let inden aftensmaden. Gözleme passer godt til en snack før middag - en af de ældste og lækre retter fra det tyrkiske køkken - en pandekage med forskelligt fyld, og Ayran - en kølig surmælksdrik, der har eksisteret i mere end 15 århundreder. Dette hotel bager sandsynligvis den bedste gözleme vi nogensinde har spist i Tyrkiet, og det er meget populært blandt gæsterne, så nogle gange er du nødt til at vente (men vi har ingen travlt), mens de forbereder det til dig. Men det er ikke spildt tid - det er interessant at se, hvordan denne ret tilberedes, og dermed blive bekendt med de tyrkiske folketraditioner. Kaffe og te: Vi kunne virkelig godt lide kaffen, lavet på tyrkisk vis med en smule sukker, og sort te, brygget på tyrkisk vis. Alt dette blev især godt lavet på "Coffee House" (inden du når stranden, til venstre). Aftensmad i hovedrestauranten - "buffet": valget er enormt. Meget ofte, når du går til middag, venter der dig behagelige overraskelser: de byder dig velkommen med drikkevarer ved indgangen, originale "komplimenter", eller pludselig opdager du, at i dag er det "Tyrkisk aften" i restauranten, eller "Italiensk aften", eller en anden fest med nye originale retter og snacks, kokke og tjenere er klædt i passende festligt tøj, farverige duge ligget på bordene og alt servicepersonalet er i godt humør. Lyse, sjove og meget behagelige. Nationale tyrkiske højtider fejres festligt og festligt, hvor hotellets gæster med glæde deltager. En særskilt tak til tjenerne og bartenderne for deres arbejde. Vi oplevede ikke noget forudindtaget forhold fra deres side over for gæster, afhængigt af deres nationalitet eller om de gav drikkepenge eller ej. De behandlede alle med respekt. De arbejder hurtigt, med humor, skaber en venlig atmosfære under kommunikation med kunden. Mange af dem taler russisk. Men hotellets gæster skal forstå, at de (tjenere, bartendere og andre hotelansatte) ikke er tjenere, men serverer os, så vores smil og venligt ord til dem vil være et væsentligt supplement til vores respektfulde holdning til dem. Og selvfølgelig er hovedpersonen i organiseringen af hele kostsystemet på hotellet chefkok Mustafa - en professionel i sit arbejde, en stor arbejder, venlig og åben for kommunikation med gæsterne. Denne person er konstant i bevægelse og formår at overvåge sit personales arbejde, tale med gæsterne og høre deres mening om smag og kvalitet af maden, joke, smile og berolige et grædende barn. Mustafa, modtag vores oprigtige tak. 4. Hotellets område Gennemsnitligt i størrelse (sammenlignet med andre hoteller i dette område), kompakt og meget velplanlagt. Her er alt, hvad der er nødvendigt for en ferie: et stort antal puljer med klart vand og forskellige dybder, vandrutsjebaner for alle aldre, hyggelige hvilesteder omgivet af grøntarealer, træer og blomster. Der er ingen problemer med mangel på liggestole (alle nye, med madrasser) og parasoller udefra solen. Sportsfaciliteter (fodbold, basketball, tennisbane, volleyball - på stranden), bordtennis, legepladser for børn, en "grøn" teater, diskotekssteder og naturligvis et stort antal forskellige caféer og barer. En ubestridelig fordel ved dette hotel er tilstedeværelsen af to opvarmede pools: en (stor) er beliggende udendørs på hotellets område, den anden - en indendørs (af mindre størrelse) ligger inden for hotellets hovedbygning (ved siden af sauna, hamam, fitnesscenter og spa-center). Under renoveringsperioden blev der udført arbejde med at forbedre området, hvor landskabsdesignere og havearbejdere gjorde et godt stykke arbejde - vi takker alle dem oprigtigt for deres arbejde. Og her er en perfekt renlighed, konstant overvåget af ledere, der som det ware går rundt på hotellets område. Selv på perfekt trimmede plæner er det svært at finde blade, alt dufter og blomstrer. 5. Strand - markeret med det Blå Flag. Bred strandzone med fin sand- og småstenstrand (meget småsten) og en god skråning ned til havet. Praktisk talt langs hele strandens længde er der tre rækker tag, hvor liggestolene er placeret med passende afstand mellem hinanden, små plastikborde og skraldespand. Skraldet ryddes konstant op, alt er rent, så der var ingen problemer med fluer eller andet lignende "liv". Der var nok plads til hvile og liggestole til alle interesserede. Der er vandlegetøj til de af gæsterne, der elsker aktiv ferie: jet-ski, bananbåde og andre. Der er legepladser til børn. Ekstra service kan fås i den åbne café-bar, der støder op til stranden. På stranden forkælede kvindelige tjenere os med meget lækre varme små kager med sesamfrø. Denne pleje var meget behagelig, især med det kølige vejr, der var i april i år. 6. Wi-Fi Det er sandsynligt, at der blev foretaget visse foranstaltninger under renoveringen, så vi oplevede ikke problemer med Wi-Fi hverken i hotellets bygning, på området eller på stranden. 7. Hotellets status Kan hotellet betragtes som "familievenligt"? Det kan man nok godt, da hotellet har skabt alle betingelser for en familieferie med børn og til afslapning for aldersgrupper. Men unge mennesker vil også finde det interessant og behageligt at være her. Nogle anmeldelser foreslår at betragte dette hotel som "tysk", idet de begrundede det med, at tyskerne prioriteres i service. Vi bemærkede ingen privilegier for tyskerne. Fra hotellets personale var der en respektfuld og venlig holdning over for alle gæster, uanset nationalitet. Desuden blev alle skilte, instruktioner og regler for gæster, navnene på retter i restauranter og caféer genudført på russisk, endda i menuen i hovedrestauranten var der retter fra det russiske køkken. Musikprogrammerne på diskotekerne var på flere sprog, herunder russisk, i lobbybaren spillede en pianist ofte kompositioner af russiske komponister. Der var ingen problemer med at kommunikere med personalet på russisk - de vil altid forstå dig eller henvende sig til de russisktalende medarbejdere. Selvfølgelig har kendskab til fremmedsprog aldrig skadet nogen. Vi lagde mærke til, at udlændinge er meget interesserede i Rusland og gerne vil vide mere om vores land. Vi formåede at tale med nogle af dem på engelsk. Men vi havde visse problemer med tyskerne i denne henseende - de kendte ikke russisk (og vi kendte ikke tysk) og hav

Services og faciliteter
  • Massage
  • Massage / skønhedscenter
  • Fodboldbane
  • Tennisbaner
  • Volleyball
  • Billard
Vis alle faciliteter 41
Beliggenhed
Til centrum
16.4 km
Hvad er der i nærheden?

Værelsespriser

voksne
Vælg en dato
loaderindlæser
Tjek tilgængelighed
Priserne kan være forældede, vælg datoer for at se aktuelle priser
Du kan kun booke et hotel på TravelAsk-partnersider
pris
Opdater priser
  • 1338 DKK
    Pris pr. nat
    Agoda.com
    Agoda.com
  • 1338 DKK
    Pris pr. nat
    Priceline.com
    Priceline.com
  • 1408 DKK
    Pris pr. nat
    Expedia.com
    Expedia.com
  • 1436 DKK
    Pris pr. nat
    Booking.com
    Booking.com
  • 1436 DKK
    Pris pr. nat
    Trip.com
    Trip.com
  • 1471 DKK
    Pris pr. nat
    Hotels.com
    Hotels.com
  • 1540 DKK
    Pris pr. nat
    Super.com
    Super.com

Hvad er der omkring

Kemeragzi Mevkii, Lara Antalya, Kalkun

Der er mange turistattraktioner og faciliteter i nærheden af Fame Residence Lara & Spa Hotel i Antalya, Tyrkiet.

1. Lara Beach: Hotellet ligger tæt på den berømte Lara Beach, kendt for sine krystalklare blåt vand og hvide sandstrande. Gæsterne kan nemt nå stranden og nyde svømning eller solbadning.

2. Antalyas bymidte: Hotellet er cirka 15 kilometer fra Antalyas bymidte. Besøgende kan udforske den historiske gamle bydel, kendt som Kaleiçi, med sine smalle gader, osmannisk arkitektur og forskellige butikker, restauranter og barer.

3. TerraCity Shoppingcenter: Dette populære indkøbscenter ligger kun en kort køretur fra hotellet. Det tilbyder et bredt udvalg af butikker, boutique, spisesteder og underholdningsmuligheder.

4. Antalya Aquarium: Antalya Aquarium ligger cirka 14 kilometer fra hotellet og er et af Europas største akvariekomplekser. Det viser forskellige haveliv og tilbyder interaktive udstillinger, en sneverden og en XD-biografoplevelse.

5. Düden-vandfaldene: De berømte Düden-vandfald ligger cirka 18 kilometer fra hotellet. Disse naturlige kaskader er en populær attraktion for turister, der ønsker at nyde den smukke udsigt og køle af i de pools, dannet af vandfaldene.

6. Antalya Museum: Antalya Museum ligger cirka 15 kilometer fra hotellet og viser en omfattende samling artefakter fra antikken. Besøgende kan udforske arkæologiske og etnografiske udstillinger, der giver information om regionens rige historie. Dette er nogle af turistattraktionerne og faciliteterne i nærheden af Fame Residence Lara & Spa Hotel.

map
Fame Residence Lara & Spa
8.9 Resort

Til centrum16.4

Om hotellet

Om

Fame Residence Lara & Spa er et luksuriøst strandhotel beliggende i Antalya, Tyrkiet. Hotellet tilbyder forskellige faciliteter for at give gæsterne en behagelig og fornøjelig oplevelse under deres ophold. Overnatningen på Fame Residence Lara & Spa tilbydes i rummelige og stilfulde værelser. Hotellet tilbyder forskellige værelsestyper til forskellige behov, herunder standardværelser, familieværelser og suiter. Hvert værelse er udstyret med moderne møbler og faciliteter såsom aircondition, fladskærms-tv, minibar, pengeskab og eget badeværelse med bruser eller badekar. Hotellet tilbyder også all inclusive-madoptioner til deres gæster. Hovedrestauranten har en elegant og indbydende atmosfære og tilbyder buffetstil til morgenmad, frokost og middag. Menuen består af forskellige lokale og internationale køkkener og kan imødekomme forskellige kostpræferencer. Du kan også nyde tema- og specielle middage arrangeret af hotellet. For gæster, der søger en mere intim madoplevelse, er der flere à la carte-restauranter på Fame Residence Lara & Spa, der tilbyder forskellige køkkenmuligheder, herunder italiensk, tyrkisk og skaldyr, hvilket giver gæsterne mulighed for at smage forskellige smagsoplevelser under deres ophold. Når det kommer til underholdning og fritidsaktiviteter, har hotellet en stor udendørs pool med vandrutsjebaner og en separat børnepool. Hotellets private strand, som kan nås direkte fra ejendommen, tilbyder solsenge og parasoller til afslapning. Gæsterne kan også nyde forskellige aktiviteter såsom træningskurser, vandsport, aftenforestillinger, live musik og børneklub. Andre faciliteter på hotellet inkluderer et veludstyret fitnesscenter, et spa- og wellnesscenter, der tilbyder forskellige behandlinger og massage, sauna og dampbad, en minimerket, gratis Wi-Fi i fællesområder og en 24-timers reception for spørgsmål eller hjælp. Samlet set tilbyder Fame Residence Lara & Spa i Antalya, Tyrkiet, en luksuriøs hoteloplevelse med komfortabel indkvartering, lækkert mad og forskellige faciliteter og aktiviteter, der garanterer et mindeværdigt ophold for gæsterne.

Strand

Stranden ved Fame Residence Lara & Spa er en fantastisk paradis og tilbyder en uforglemmelig strandoplevelse i Antalya, Tyrkiet. Dette luksuriøse feriested er beliggende ved den smukke Middelhavskyst og har en kilometerlang, krystalklar sandstrand. Stranden ved Fame Residence Lara & Spa er velholdt og ren og tilbyder en fredelig og afslappende miljø for gæsterne. Det turkisblå vand, som er krystalklart, tiltrækker gæsterne til opfriskende dykning og snorkling samt forskellige vandsport som jetski. Let bølger gør det perfekt til at svømme og lege med familie og venner. Den bløde, gyldne sand er utrolig tiltrækkende og tilbyder et perfekt sted at solbade eller bygge sandslotte med børnene. Feriebyen tilbyder komfortable solsenge og parasoller for at sikre, at gæsterne har et afslappende og skyggefuldt sted. Stranden ved Fame Residence Lara & Spa er også et ideelt sted at beundre den fantastiske Middelhavsudsigt ved en perfekt solopgang eller solnedgang. Stranden tilbyder en rolig og malerisk oplevelse, perfekt til en romantisk gåtur med dine nærmeste eller bare for at nyde den omgivende fred. Derudover giver den strandnære beliggenhed på feriestedet nem adgang til forskellige vandsport og rekreation. Gæsterne kan deltage i spændende aktiviteter som paragliding og bananbådture eller tage på en kanotur for at udforske de fantastiske kystlinjer. Udover den naturlige skønhed på stranden tilbyder feriestedet forskellige faciliteter og tjenester for at forbedre din strandoplevelse. Strandbarer og restauranter serverer lækre snacks og forfriskende drikkevarer, og der er også tilgængelig håndklædeservice for din bekvemmelighed og komfort. Alt i alt er stranden ved Fame Residence Lara & Spa et sandt paradis for strandelskere. Med sine rene strande, klare vand og fantastiske udsigt skaber det et perfekt sted for afslapning og fornøjelse. Uanset om du bare vil nyde solen, deltage i vandsport eller tage en romantisk gåtur, har denne strand noget at tilbyde alle.

Børn

Fame Residence Lara & Spa, beliggende i Antalya, Tyrkiet, tilbyder forskellige aktiviteter og faciliteter for børn. Nogle af de vigtige punkter for børn på denne ferieresort er:

1. Børneklub: Der er en speciel børneklub, der tilbyder sjove og overvågede aktiviteter for børn i forskellige aldersgrupper. Klubben er udstyret med en legeplads, spil og legetøj.

2. Børnepool: Der er en lavere og mere sikker pool til børn. Denne pool er designet til at være mere egnet til børn at svømme og lege i.

3. Vandland: Fame Residence Lara & Spa har et vandland, der er specielt designet til børn, med vandrutsjebaner og vandkanoner. Dette er en populær funktion blandt børnene, der bor på feriestedet.

4. Daglig underholdning: Feriestedet arrangerer daglige underholdningsprogrammer for børn, herunder spil, shows og forestillinger. Formålet med disse aktiviteter er at holde børnene beskæftigede og underholdt under deres ophold.

5. Sportaktiviteter: Feriestedet tilbyder sportaktiviteter som minigolf, tennis, basketball og beachvolleyball. Børnene deltager i disse aktiviteter under vejledning af uddannet personale.

6. Legepladser: Der er udendørs legepladser udstyret med sikre og sjove legeredskaber, hvor børnene kan klatre, rutsje og lege.

7. Mini-disko: Om aftenen arrangeres der en mini-disko for børnene, så de kan danse og have en fantastisk tid.

8. Børnepasning: Feriestedet tilbyder en børnepasningstjeneste til forældre, der ønsker børnefri tid eller ønsker at udforske feriestedet uden deres børn. Generelt stræber Fame Residence Lara & Spa efter at tilbyde sjove og interessante aktiviteter for børn og sikre, at de har et uforglemmeligt og fornøjeligt ophold.

Underholdning

I nærheden af hotellet 'Fame Residence Lara & Spa' i Antalya, Tyrkiet, er der mange underholdningsmuligheder. Her er nogle af dem:

1. Lara Strand: Hotellet ligger tæt på Lara Strand, en af Antalyas mest populære strande. Gæsterne kan nyde at svømme, solbade eller deltage i vandsportsaktiviteter.

2. Natklubber i Kundu: Kundu området, hvor hotellet ligger, er kendt for sit livlige natteliv. Her er der mange natklubber og barer, hvor gæsterne kan danse og lytte til live musik til sent om natten.

3. Antalya Akvarium: Antalya Akvarium ligger kun en kort afstand fra hotellet og er en populær attraktion for både voksne og børn. Det inkluderer tusindvis af fiskearter, en undervandstunnel og interaktive udstillinger.

4. Antalya Museum: Antalya Museum er et must for dem, der er interesserede i historie og kultur. Det rummer en stor samling af kunstværker fra regionens antikke civilisationer, såsom statuer, mosaikker og keramik.

5. Shoppingcentre: TerraCity og Deepo Outlet Center ligger i nærheden og er to store shoppingcentre, hvor gæsterne kan nyde shopping. De tilbyder også underholdningsmuligheder som biografer og spisesteder samt både internationale og lokale mærker.

6. Vandlande: Aquapark og Aqualand er to vandlande, der ligger tæt på hotellet. Disse parker tilbyder sjov og eventyr for hele familien med vandrutsjebaner, pools og attraktioner.

7. Duden Vandfaldene: De berømte Duden Vandfaldene ligger en kort køretur fra hotellet. Besøgende kan nyde den imponerende naturskønhed og slappe af i det omkringliggende parkområde. Disse er blot nogle eksempler på underholdningsmuligheder i nærheden af hotellet 'Fame Residence Lara & Spa' i Antalya, Tyrkiet. Gæsterne kan udforske det lokale område og finde mange flere attraktioner og aktiviteter, der passer til deres interesser.

Vandaktiviteter

Fame Residence Lara & Spa tilbyder flere vandaktiviteter i Antalya, Tyrkiet. Her er nogle af de vandrelaterede tjenester og aktiviteter, der tilbydes på feriestedet:

1. Pools: Feriestedet har flere udendørs pools, herunder en stor hovedpool og en separat børnepool. Gæsterne kan slappe af ved poolkanten, nyde solen på behagelige solsenge eller tage en forfriskende dukkert i det klare vand.

2. Vandrutchebaner: Fame Residence Lara & Spa har spændende vandrutchebaner, der er populære blandt både familier og børn. Både børn og voksne kan nyde spændende rutchebaner og sprøjte vand omkring sig.

3. Privat strand: Feriestedet har også en privat strand. Besøgende kan slappe af på stranden, svømme i det glitrende Middelhav eller deltage i forskellige vandsport som jetski, faldskærmsudspring eller bananbådsture mod en ekstra gebyr.

4. Vandsport: Til de eventyrlystne tilbyder feriestedet forskellige vandsportsaktiviteter. Gæsterne kan prøve windsurfing, kano- eller paddleboard. Disse aktiviteter kan kræve forudgående reservation og ekstra gebyrer.

5. Dykning og snorkling: Antalya er kendt for sit rige undervandsliv. Fame Residence Lara & Spa kan hjælpe gæster, der ønsker at udforske det farverige undervandsverden i Middelhavet, med at arrangere dykke- og snorkelture.

6. Aqua Aerobics: Feriestedet arrangerer regelmæssigt aqua aerobics-sessioner, hvor gæsterne kan deltage i sjove, vandbaserede øvelser, der ledes af professionelle instruktører. Disse energiske klasser er også en fantastisk måde at holde sig i form og køle ned på.

7. Spa-tjenester: Selvom det ikke betragtes som en vandaktivitet, har hotellet en luksuriøs spa-anlæg, hvor gæsterne kan nyde hydroterapi og andre vandbaserede behandlinger. Spaet kan omfatte faciliteter som jacuzzis, saunaer, dampbade og indendørs pools til afslapning og fornyelse. Tilgængeligheden af specifikke vandaktiviteter kan variere, og nogle aktiviteter kan være afhængige af sæson eller vejrforhold. Det anbefales at kontakte hotellet direkte eller tjekke deres hjemmeside for at få de seneste oplysninger om, hvilke vandaktiviteter der tilbydes på Fame Residence Lara & Spa.

Top spørgsmål

Er Fame Residence Lara & Spa et strandhotel? Ja, Fame Residence Lara & Spa er et strandhotel beliggende i byen Antalya, Tyrkiet. Hvilke værelsesmuligheder er der på Fame Residence Lara & Spa? Fame Residence Lara & Spa tilbyder forskellige typer af værelsesmuligheder, herunder standardværelser, familiesuiter, suiter og villaer. Er der et spa- og wellnesscenter på Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa har et spa- og wellnesscenter, der tilbyder forskellige behandlinger og faciliteter, såsom sauna, tyrkisk bad og massage. Er der en all inclusive-mulighed på Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa tilbyder en all inclusive-mulighed, der inkluderer måltider, drikkevarer og nogle ekstra aktiviteter. Hvilke madmuligheder er der på Fame Residence Lara & Spa? Hotellet har flere madmuligheder, herunder buffetrestauranter, à la carte-restauranter med forskellige køkkener samt barer, der serverer snacks og drikkevarer. Er der en pool på Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa har flere swimmingpools, herunder udendørspools, børnepools og indendørspools. Er der underholdning og aktiviteter på Fame Residence Lara & Spa? Ja, hotellet tilbyder forskellige former for underholdning og aktiviteter, herunder liveoptrædener, temaaftener, sportsfaciliteter, børneklubber og vandsport. Er der et fitnesscenter på Fame Residence Lara & Spa? Ja, Fame Residence Lara & Spa har et moderne fitnesscenter med træningsudstyr, som gæsterne kan benytte. Hvilke turistattraktioner er der i nærheden af Fame Residence Lara & Spa? Nærliggende populære steder inkluderer Lara Beach, de nedre Düden-vandfald, Antalya Kaleiçi og Hadrianusporten. Tilbyder Fame Residence Lara & Spa lufthavnstransport? Ja, hotellet kan arrangere lufthavnstransport efter anmodning fra gæsterne.

Alle tjenester og faciliteter

Underholdning og afslapning
  • Massage
  • Massage / skønhedscenter
  • Fodboldbane
  • Tennisbaner
  • Volleyball
  • Billard
  • Bowlingbane
  • Have
  • Dart
Værelsesfaciliteter
  • Aircondition
  • Køleskab
  • Minibar
  • Kaffe / te faciliteter
  • Hårtørrer
  • TV
  • Jacuzzi
  • Dampbad
Hotelfaciliteter
  • Restaurant
  • Valutaveksling
  • Elevator / lift
  • 24-timers reception
  • Concierge
  • Flersproget personale
  • Afskilt rygeområde
  • Konferencelokaler
  • Mødelokaler
Yderligere tjenester
  • Lufthavnstransport
  • Vaskeservice
  • Renseri
  • Turistinformation
Vandaktiviteter
  • Swimmingpool
  • Sauna
  • Spa- og wellnesscenter
  • Dykning
  • Indendørs pool
  • Udendørs pool
Til familier med børn
  • Babysitting / børneservice
  • Legeplads
  • Børneklub
  • Børnepool
Strandtype
  • Privat strand
Hotelanmeldelse Fame Residence Lara & Spa
Din feedback
Obligatorisk felt*
Tak! Din anmeldelse er blevet sendt med succes og vil vises på hjemmesiden efter verifikation.
Fandt du ikke det svar, du søgte? Stil dit spørgsmål
Stil et spørgsmål her
Obligatorisk felt*
Tak! Dit spørgsmål er blevet sendt med succes

Vælg dit sprog

Vælg din valuta

Hvor det er relevant, vil priserne blive konverteret til og vist i den valuta, du vælger. Den valuta, du betaler i, kan variere afhængigt af din reservation, og der kan også opkræves et servicegebyr.