Sådan arbejder vi
1. Definitioner og hvem vi er
Når du booker en overnatning, så leverer og er TravelAsk LTD ansvarlig for platformen - men ikke selve rejseoplevelsen (se 1B nedenfor). TravelAsk LTD er et selskab indregistreret under Hong Kong-lovene (TravelAsk Limited, CVR-nr. 76185799, Forretningsadresse: 302 Des Voeux Road Central, Sheung Wan, Hong Kong).
2. Hvordan fungerer vores service?
Vi gør det nemt for dig at sammenligne bookinger fra mange hoteller, ejendomsejere og andre serviceudbydere.
Når du laver en booking på vores platform, indgår du en kontrakt med serviceudbyderen (medmindre andet er angivet).
Informationen på vores platform er baseret på det, som serviceudbyderne fortæller os. Vi gør vores bedste for at holde tingene opdaterede til enhver tid, men realistisk set kan det tage et par timer at opdatere f.eks. tekstbeskrivelser og lister over de faciliteter, som overnatningsstederne tilbyder.
3. Hvem arbejder vi sammen med?
Kun serviceudbydere, der har et kontraktligt forhold til os, vil blive vist på vores platform. De kan også tilbyde rejseoplevelser uden for vores platform.
Vi ejer ikke selv nogen overnatningssteder - hver serviceudbyder er et separat selskab, der har accepteret at arbejde med os på en bestemt måde.
Vores platform fortæller dig, hvor mange overnatningssteder du kan booke gennem os på verdensplan - og vores søgeresultatside fortæller dig, hvor mange af dem der måske er rigtige for dig, baseret på det, du har fortalt os.
4. Hvordan tjener vi penge?
Vi køber eller (gen)sælger ikke nogen produkter eller tjenester. Når dit ophold er afsluttet, betaler serviceudbyderen os bare en provision.
5. Priser
De priser, der vises på vores platform, fastsættes af serviceudbyderne. Vi kan finansiere belønninger eller andre fordele fra vores egen lomme.
Når du foretager en booking, accepterer du at betale omkostningerne for selve rejseoplevelsen og eventuelle andre gebyrer og skatter, der kan pålægges (f.eks. for ekstratjenester). Skatter og gebyrer kan variere af forskellige årsager, såsom serviceudbyderens placering, den valgte rumtype og antallet af gæster. Prisbeskrivelsen fortæller dig, om eventuelle skatter og gebyrer er inkluderet eller ekskluderet. Du vil kunne finde flere oplysninger om prisen under din booking.
Vores platform giver beskrivelser af det udstyr og de faciliteter, som serviceudbyderne tilbyder (baseret på det, de fortæller os). Den fortæller også, hvor meget ekstraudstyr eventuelt vil koste.
6. Betalinger
Der er tre måder, du muligvis kan betale for din booking:
Serviceudbyderen opkræver dig på overnatningsstedet.
Serviceudbyderen opkræver dig på forhånd. Vi (eller vores tilknyttede selskab) vil tage dine betalingsoplysninger og sende dem videre til serviceudbyderen.
Hvis du afbestiller en booking eller ikke møder op, vil eventuelle afbestillings-/ingen-show-gebyrer eller refusion afhænge af serviceudbyderens afbestillings-/ingen-show-politik.
7. Stjernepoletter
Vi tildeler ikke stjernepoletter. Afhængigt af lokale regler tillægges de (a) af serviceudbyderne selv eller (b) af uafhængige tredjeparter (f.eks. organisationer, der vurderer hoteller). Uanset hvad viser stjernepoletter dig, hvordan overnatningssteder måler sig i forhold til blandt andet værdi, faciliteter og tilgængelige tjenester. Vi pålægger ikke vores egne standarder for stjernepoletter, og vi anmelder ikke disse stjernepoletter, men hvis vi bliver opmærksomme på, at en stjernepolet er unøjagtig, vil vi bede serviceudbyderen enten bevise, at de fortjener den – eller justere den!
Sådan ser en stjernepolet ud: 1-5 gule stjerner ved siden af ejendommens navn.
8. Garantier
Vi modtager information fra serviceudbydere, og vi kan ikke garantere, at alt er nøjagtigt - men når vi leverer vores platform, udviser vi rimelig omhu og handler med professionel omhu. Medmindre vi ikke har formået at gøre det, eller har været uagtsomme, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle fejl, afbrydelser eller manglende information. Selvfølgelig vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at rette/rette dem så snart vi bliver opmærksomme på dem.